tisdag 20 januari 2009

cloverfield

Efter ändlösa månader av tjat från Malin och Niclas sida att jag ska se Cloverfield gav jag slutligen vika och svalde min stolthet.
Jag sket på mig nästan lika många gånger som jag gömde mitt ansikte i täcket. Det underlättade dock att ha en Malin som ett flertal gånger säger "Åh, nej nu blir de läskigt". Hon tog dock mitt uttalande lite väl bokstavligt när jag sa att det var bra att hon talade om när det läskiga skulle ske. Allt slutade med att Malin sitter "Nej, den här scenen är jobbig" och liknande. Jag bad henne hålla käften och det gjorde hon med besked. (Skämt åsido)

Tösen spenderar sina sista dager i landet Sverige hemma hos mig innan hon beger sig till Österrike för att ta sig an dessa förbaskade österrikare. Jag säger som Sofia, akta dig för Fritzl och mörka källare.

Den bittra verkligheten börjar komma ifatt mig och jag börja sakta men säkert bygga små tår-tsunamis i ögongloben som slutligen kommer explodera då söndagen infaller. Min lilla symbiosMalin har blivit stor kicka och ska mamsa åt små skitungar som förmodligen kommer slita flickstackarn i bitar. Men då finns jag här hemma Malz, väntades på att ta framtiden med storm :)

Inga kommentarer: