söndag 18 januari 2009

Frankan.

Tre dagars stängingspass på Foodmarket vs tre dagars bakfyllor. Gah. Helgen kunde inte slutat sämre än med att jag får en alldeles förträfflig försening till kl 02.30.
Gud välsigne det alkoholiserade svenskarna. Öl och jäger, jäger och öl, det var tamefanimej det ändå fanskapen köpte, till min lycka, till min förtvivlan. Dom blev fulla dom asen. Moha.

Har även fått ett tillskott i lägenheten, Frank, en kelkåt kattjävel som väcker en om nätterna med sitt ständiga spinnande och sina envisa kyssar på munnen. Nej Frank, jag vill inte ha en puss av dig då du för fem minuter sedan slickade rent ditt anus.
Niclas brukar spendera sin tråkiga stunder med att terrorisera Frankan vilket resluterat i väldigt besynnerliga beteenden från fanskapet. Igår natt satt han och chillade i köket varpå han springer allt vad han har in i väggen och ger i från sig ett skräckslaget skrik och kort därefter försöker klättra upp på väggen!!! Någon kattkunnande indvid som kan förklara detta märkliga beteende eller har jag fått en katt besatt av demoner?
Vilketsom så har han skrämt slag i lilla mig och jag klappar kattfan såfort han kräver detta i rädsla om att han ska anfalla mig i sömnen och klösa sönder mitt nästintill ärrfria ansikte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha den där katten vill jag träffa!

Anonym sa...

Hello sister,

Är det din katt? Vi har ju också katt och även om han får utbrott ibland så kan jag inte minnas att han sprungit in i väggen självmant ;)

Kramis