måndag 2 februari 2009

skoorgasm

Satt uppe till klockan sex imorse och handlade skor och kläder på nätet. Ge mig tio piskrapp på stjärten, då jag tar allt på faktura och kommer sitta vid löning med fakturor upp över öronen.
Måste tyvärr meddela att jag inte är annorlundare än någon annan kvinna i min ålder. Jag lider av shoppingmani och obotbara skofetischer.

Istället för att låta mig tillfredställas av män så ligger jag hemma om nätterna och onanerar till min skosamling och för att uppnå högst tänkbara effekt trär jag på min dyrbara skor på fötterna och får multipla orgasmer. Ibland nöjer jag mig inte med dessa effekter och det är då lönen ryker utav bara helvete, det är då man sitter uppe 6 timmar och köper sko efter sko efter sko efter sko...


ett av många inköp under nattens shoppingmani

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var har vi piskan? :)

Anonym sa...

hahaha!!! nu vet jag avrför du inte svarar när man ringer!