lördag 22 augusti 2009

bazooka.

gårdagen spenderades ännu en gång på akuten, kastandes journaler på en uppkäftig jävla receptionist. Såg Grave i Södertälje, såg och såg, en minut efter ankomst satte trion sig på en parkbänk och höjde promillen en aning. sprängfyllda kissblåsor resulterade i explosiv offfentlig urinering, Mathias tog dock priset och kissade i en petflaska på pendeln. Vi som inte har en kuk mellan benen fick plågas i 46 minuter innan vi blåsan kunde tömmas med en mycket upphetsande känsla.

Nu sitter jag ensam hemma, i storstaden, hög feber, ömma leder, muskler, sprängande huvudvärk och brutal halsont.... Kan inte någon komma förbi med en fet jävla bazooka och befria mig från min sjukdom? Jag vill dansa, höja promillen, konversera, allt utom att sitta i situationen jag sitter i nu. En bazooka någon?

Inga kommentarer: