lördag 19 september 2009

sistaminutenpresenter

Igår befann jag mig i hammarby sjöstad för att ha tjejkväll med moster och hennes 40 + kompisar, fan vad kul vi hade. Sen blev jag full och flydde fältet, slog en turk på käften och kissade på tunnelbanan, ensam!

Idag hade vi släktträff. Jeff friade till min moster och glädjetårar sprutade som en fontänorgasm ur allas ögon. Deras förra bröllop var enlig Jeffs önskningar, denna ska uppfylla mosters. Halleluja! Vi sticker till New York och införskaffar sjukt snygga klänningar.. Så lyder planen åtminstone!

Igår när jag var på väg till hammarby, sjukt bakfull och eländig kommer jag plötsligt på att jag varken vet hur gammal moster fyller eller köpt present. SKANDAL!! Jag hoppar av tunnelbanan som ett skott och kör upp en miljard parfymflaska i näsborrarna och när luktsinne har kapitulerat tar jag bara en flaska för 400 kr och hoppar på tvärbanan till hammarby sjöstad. Moster älskade doften, tur var väl det. Panik införskaffa presenter är verkligen min grej. Verkligen!

Inga kommentarer: