torsdag 1 oktober 2009

fan va gött

Nyss hemkommen från ett blocket-biljett-köp=ses-klockan-18.00-på-centralen-och-byta-pengar-mot-biljetter trauma. Oh my loord. Ni kan inte fatta hur jobbigt sånt där är för mig pågrundav att mina hjärna överarbetar alla små petitesser. Så jag stod där, självklart 15 min för tidigt, lutad mot en pelare och tittade efter snubben lika effektivt som en ekorre jagar sina nötter. Mina händer rinner av svett och mitt hjärta är några slag ifrån att hoppa ur bröstkorgen på mig. Traumatiskt. När klockan slår en minut över 18.00 övergår min panik över till ilska "tänk om han har blåst mig?". Så står jag och tänker i 15 min innan jag inser att han kommer inte leta upp mig, jag får helt enkelt leta upp honom. Så jag smyger runt hörnet på min pelare och där står en man och jag skriker "UBBE???????" (hans namn)så hela stationen för en sekund blir helt tyst. Så diskret man kan vara då!
Nu har jag iaf ToT biljett till och från Göteborg. Så hejdå Sthlm och hej Göteborg. Se hur det går. Kom vara helt ensam liten flicka i stora okända Göteborg i flera timmar innan mitt sällskap kommer från jobbet. Några tips på vad man kan göra om man
1. Är pank
2. inte är kapabel till längre promenader då en 3 dagars packning medtags.

Nej, trodde inte det heller. Jag får väl ruttna på stationen eller nåt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej syrran,

haha va jag skrattade när jag läste sitt inlägg. Är presic likadan. Undviker att mötas upp för TÄNK vad mkt som kan hända och värst att man stått där(tidig och allt) och så kommer INTE den andra. hihi :)

Kramis