torsdag 8 oktober 2009

Lustgården.

Man kan tro att vi lever i något tropisk land numera för det monsunliknande regnet har smattrat på mitt fönster i flera nätter nu. Visserligen tycker jag det är mysigt med regn, men någon måtta får det vara.

Är nysshemkommen från ett Sexparty på Lustgården i Uppsala. Har testat allt ifrån ätbara glidmedel till nyckelringsliknande klitoristimulerande mackapärer. Dildodesignen har utvecklats så markant att jag överväger att införskaffa en uppsättning enbart i utsmyckningssyfte.
Efter denna lusthöjande aktivitet var det menat att vi skulle sänka en flaska vin, men vi flickor orkar inte förtära i samma takt som förr längre som vi transporterade hem våra övertrötta kroppar till Bromma istället. Även fast mina ögonlock är tunga som bly så kan jag inte riktigt förmå mig att sova ännu, måste uppdatera mig inom bloggvärlden och titta på de senaste The Hills och The City avsnitten så...


hmm.. ser smått pillemarisk ut..

2 kommentarer:

Mikaela sa...

http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/images/2009/cissi_56362461.gif


din header! Gjorde den fort men tycker den är bra ändå!!

Mikaela sa...

http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/images/2009/cissi_56362461.gif


såg nu att den va lite småfel i den=P vill du inte ha den kan jag ändra småfelen