fredag 8 oktober 2010

mi casa e su casa eller nått.

jag skapar min egen ångest genom att inte ta itu med det ångestframkallande situationer jag försätter mig i. aldrig att man lär sig.

igår skulle vi på spelning. sofia dejtar (hatar det ordet) en söt liten sak vid namn hugh. denna söta lilla individ spelar i ett band som hade spelning på en klubb, Waterrats som han listade upp oss på. men vi fick smaka på vårt första tunnelbane kaos i London. Så vi missade spelningen. Jaja. Vi blev fulla och glada åtminstone.

Sen måste jag få kräkas galla över hur fruktansvärt jobbigt det är i Londons tunnlar. Det är minst 40 grader och svetten dryper var gång vi beger oss ner dit. Sen är det fortfarande sommar här så finns inga svalkningsmöjligheter heller för den delen! Där bockade jag av dagens i-landsproblem.

imorgon ska Sofia på dejt med en bankman som bjöd ut henne när hon hade bankmöte. flash som sofia så vackert uttryckte sig. Jag ska vara minst lika bra.

Inga kommentarer: