onsdag 10 november 2010

men alltså nej bara.

varför låter allt så jävla bra på fyllan? var det en superbra idé att shotta jäger en tisdag? var det superbra att dricka öl som vatten? efterfesten då? Var den nödvändig? och sen ta bussen till kentish town för att möta en stängd station och bli förbannad för att sedan skaka av sig fylleilskan och inse att klockan är 5 på morgonen och tågen inte går längre. ja, då? få efterfest killarna att pröjsa taxi och sedan tokdäcka på främmande mark under ett främmande tak. Var det så smart?
vakna nio på morgonen på bortaplan är ångest i dess renaste form. sura miner hemifrån mycket förståeligt. skadan är skedd och saken överstökad. alla är glada förutom mitt huvud som får ta skiten för gårdagens hänsynslösa alkoholförtäring.

sara vadfan sysslade vi med?

Bestraffninfsgudarna nöjde sig inte med att ge mig en monsterhuvudvärk utan sög också allt liv ur min ipod så fort jag öppnade dörrarna till mitt hem.

gårdagen var kul, men alltför kul för en tisdag.

2 kommentarer:

Sara sa...

Ja det undrar jag med nu nar jag hamtat mig och kan tanka pa annat an illamaende och huvudvark.

Jag satt precis och tankte pa att den dar kvallen nog fick min kropp att aldras nagra ar i forvag, och sa ploppar ordverifieringen upp som "nu aging"

peggyjane sa...

hahah nu aging? fan vad sjukt. och ja den kvällen/nattne gjorde mig några år äldre också. usch.