torsdag 24 februari 2011

Don't hide in doorways you may find the key that opens up your soul

ojoj, imorgon börjar jag jobba klockan 06.30 med två små flickor att underhålla. men det är inte mig det är mest synd om för imorgon ska dom skala av skinnet på korven på den äldsta.

annars har jag huset för mig själv hela förmiddagen och jag låter Dio dundra ut genom högtalare och så fortsätter jag dagen med att leva i det förflutna och låta gamla minnen fylla min själ av värme! Dio tar mig tillbaka till alla galna festivaler jag vart på i mina dagar och jag börjar inse hur mycket jag verkligen vill gå på Sweden Rock, inte för att line-upen är så värst attraherande, utan snarare för att få umgås med alla mina sköna vänner under en vecka fylld med alkohol och musik och att få skapa nya galna minnen.

Inga kommentarer: