torsdag 17 februari 2011

okej. nu kommer jag bli slaktad av hela svenska befolkningen för att jag skriver detta. men jag skiter i det.
är det bara jag som tycker att solsidan har gått lite till överdrift? Första säsongen är ju briljant vet inte hur många gånger jag plöjt igenom alla avsnitt. men andra säsongen, mja, det känns som dom har ansträngt sig för mycket för att göra serien ännu roligare. den behöver inte vara roligare för den är redan skitkul. senaste avsnittet, när anna och alex rensar huset, är det enda avsnittet jag tycker har hållt "solsidan" måttet.
nu kommer jag få brevbomber på posten. men är jag den enda som tycker detta?

2 kommentarer:

fiah sa...

hahahaha coolt jag visste inte att hela svenska befolkningen läste din blogg. fhätt.

Anonym sa...

haha nej det gör dom inte. ingen läser min blogg. att ha denna blogg är som att kasta en brötbit i en ankdamm utan ankor. meningslöst.