onsdag 23 februari 2011

onödig grej att irritera sig på nr 1268748940

en sak som stör mig så in i helvete är en reklam som ständigt rullar på englands skit teve ( deras tv tablå suger ). en kille och en tjej är på dejt och hon tänker: åh en söt kille, sött leende, vi har det trevlig och allt jag kan tänka på är min kliande hårbotten. klia inte klia inte. sen vänder böjer hon sig under bordet och kliar skallen. tittar upp så är hennes tidigare platta perfekta hej- jag-har-inte-ett-hårstrå-som-ligger-fel-eller-en-enda-kluven-hårtopp numera rufsigt och killen tittar så sött på henne.
asså, är det någon slags vett och etikett regel jag missat gällande dejting att man inte får klia sig i huvet? är det jätteskamligt eller? kliar håret kliar jag tillbaka även om det du tycker det är äckligt. sådeså.

Inga kommentarer: