söndag 24 april 2011

det är ett hejdundrandes supmarathon här borta för tillfället. jag spenderar mer tid på hostelet än hemma. ungarna har tillochmed blivit lite blyga att se mig, åtminstone minstingen. fast vi super max 3 dagar i veckan men ändå känns det som varje dag. väldigt intensivt umgänge jag och sofia sysslar med fram tills hon åker tillbaka på jobb, nu på tisdag! på 9 dagar har sofia hunnit supa bort sitt körkort, sin mobil (som dock återlämnades) och jag hann supa bort plånboken. vädret är dryga 30 + och skinande sol, dag som natt. det är rena rama grekland och vi njuter. sofia är monstersjuk, men med en bank holdiay imorgon så vankades det fest ikväll trots allt!

Btw, fjädrar och påsk har inget med varandra att göra i detta land. jag är i ett smärre chocktillstånd. fjädrar och påsk är allt.

dags att sätta på sig sitt ansikte och kasta sig in i dimman.

1 kommentar:

fiaa sa...

hahaha KING inlägg