måndag 9 maj 2011

det blir nog norge i augusti. jag vill verkligen inte lämna london. allt är så bra här nu. men jag måste nog vara vuxen ett tag och inse att jag måste stänga dom halvöppna böckerna jag lämnade hemma i sverige. och jag vill så gärna resa runt jorden med en liten resväska och träffa fantastiska människor. utan någon som helst anknytning till samhället. vara utanför systemet några år och lära mig handskas med mig själv. jag vill bara resa runt med min lilla väska och andas luft från olika kontinenter utan att känna att det dimper ner ångest i små kuvert i min brevlåda. jag vill inte ens ha en brevlåda. jag vill inte ha några måsten och folk som säger åt mig vad jag kan och inte kan göra. jag vill vara fri som den fågel jag tror jag är född till att vara.

men först ska jag slava för det norska samhället och samla på mig massa pengar så jag kan uppfylla min dröm, att vara fri som en fågel!

sofia och jag smider också planer på en roadtrip från NY till LA år 2012-2013, om inte jorden gått under det vill säga.


vi sitter mest i parker, dricker bärs, snackar skit och lyssnar på musik.

2 kommentarer:

N sa...

That's you. Speciellt med den lilla väskan som den ende trogne vän du behöver. Och så mig långt bort då såklart :)

. sa...

dig långt bort men nära i mitt hjärta <3