torsdag 29 september 2011

ååååå vilken dunderfest. det finns tydligen en värld utanför Camden så jag och min partner in crime åt grym middag på wagamama vid Southbank i Waterloo, sen september kväll satt vi på en uteservering i den stekande solen. Drack japansk öl och shots. Knatade sedan till Brixton Academy och fick värdelösa sittplatser men bevittnade en grym show. När dom spelade låtar som jag ogillade smög vi ut och shottade. Sedan drog vi till Camden och drack lite mer öl och sedan drog vi på en grym efterfest.
Idag mår jag fruktansvärt jävla bajsskit. Spenderade en halvtimme på morgonen att leta efter mina skor. Haha, vad gör man om man inte hittar skon? Går man hem barfota då? Seriöst?

gårdagens minus: att The Wombats spelade Schumacher the Champagne, jag verkligen hatar den låten. Mest för att den inledningsvis är skitbra och sen ba poff bajskorv.
gårdagens plus: att sångaren efter 40 minuter säger: oh by the way, we are the Wombats.






Inga kommentarer: