onsdag 21 september 2011

bröst.

jag minns när jag var cirka 6 år gammal. jag och min moder står inne på toaletten på Tallbacksvägen. vi pratar om bröst. jag berättar för min moder, som efter 2 barn har ett par juicy-boobs, att jag inte vill ha bröst. jag är väldigt upprörd. min mor förklarar för mig att jag inte har något val. brösten kommer att komma med åldern. " då skär jag av dom" säger jag bestämt. några år senare tittade ett par minimala frön fram. jag fruktade att stunden var kommen. nu kommer fettklumparna. men dom liksom kom en dag och sen växte dom inte mer. jag blev överlycklig, jag förblev småbystad.
kallar man detta en medfödd bröstfobi? den där rädslan vid 6 års ålder växte liksom aldrig bort och än idag fruktar jag att dom ska växa.
jag kommer bli en sådan där morsa som sitter med ungen vid bröstet och ba: SUG UNGJÄVEL SUG UT MJÖLKEN NU DÅ FÖR FAN!!!
förhoppningsvis har jag väl växt upp då.

Inga kommentarer: