onsdag 14 september 2011

Låt mig summera tolv månader i London med bilder i icke kronolgisk ordning.

'
firade nyår på en bro med Sara och osminkade med ett glas champagne i vårt blodomlopp.


söp till ordenligt på nyårsdagen istället med ett gäng judar.


den här bilden summerar väl alla utekvällar jag och mina vänner någonsin varit involverad i.


camden canal dagtid.


camden canal så nattetid.


festat med tyskar.


firat midsommar med dessa karlar i ett regnigt Primrose.


hånglat med Stewie.


hängt i Brick Lane och träffat Jimi Hendrixs bror.


festat med goa karlar längs Camden Canal.


varit rund om fötterna en tidig söndagsmorron och snottt ballonger.


parkbänksupit med Elin i Primrose en varm sommarkväll.


fick finbesök av mathias, festade med Elin för första gången.


gått på gayklubb i Soho.


gått på massa spelningar. här the Wombats på Roundhouse i Camden.


hängt i Regents Park.


kikat på snygga graffiti målningar.


hängt pinsamt mycket i Camden.


hittade ett mysigt pyttelitet café bland vintage affärer.


vi har hängt mycket i primrose hill.


gick på maskerad en söndagsförmiddag och vann.


posat i massa telefonkiosker.

1 kommentar:

elin sa...

jag älskar hur många av mina fotografier du använt dig av här :)