lördag 29 oktober 2011

irriterar mig något fruktansvärt på hur folk kan tycka att det är okej att ha fåglar hemma. instängda i en liten bur. skitarg blir jag.

mår illa varje gång jag måste gå med barnen till Belmont Farm där dom har wallabys (mini kängurus) instängda i en lite hage, massa fåglar i en halvstort rum, instängda renar och jag vet inte vad. Djuren hör hemma uti i det fria.
Jag börjar bli en såndär djurnisse. snart ser ni mig väl på stan med anti döda djur skyltar kastandes röd färg på minkpälsar. helvete vem vet, snart är jag väl vegan. jag har redan blivit en sån där jättejobbig nisse som inte äter mat med tillsatt socker och allt ska vara grönt, organiskt och ubernyttigt.

jag har ett par Dr. Martens kängor på mig. Det är väl äkta skinn? Vilken jävla hycklare jag är.

Inga kommentarer: