onsdag 26 oktober 2011


så jävla sliten.

imorse var det upp strax efter sex för att bege sig till ett extra jobb i Hendon. Familjen har två prematur tvillingar på 5 månader, alltså är dom samma storlek som en nyfödd. Världens sötaste små liv. Jag fick ta hand om dom ensamma i 4 timmar och herre min skapare. Snacka om multitasking på hög nivå. Allt blir lättare när man lär sig att dom med största sannolikhet inte kommer dö av plötslig spädbarnsdöd bara för att det är jag och dom, dom bryter inte revbenen av att man klappar dom hårt på ryggen tills rapen kommer, man kan lämna dom ensamma i sin små gungstolar medans vällingen görs i ordning och dom dör inte av att få skrika några minuter. sen att få dom små liven att synka sin sömn är en annan femma. Vid 12 åkte jag hemåt och storstädade huset och nu sitter jag i sängen helt jävla brutalt utslagen. Min ögon är som tunga blyvikter

ska knalla till boots och köpa upp mig på badrumssartiklar och överväger starkt att efter 2 månader göra mig av med spindeln under handduken på badrumsgolvet.

Inga kommentarer: