måndag 24 oktober 2011

så. ungarna är lediga från skolan ytterliggare en dag medan mamman jobbar, sen ska hon på Bruno Mars så jag har alla tre odågor hela fucking jävla dagen. Hah! Det går väldigt bra. Jag tog med gänget till Farmen och det var väl lite gnäll hit och dit. Sen när vi väntar på bussen så börjar dom två äldsta att bråka om en.... nyckelpiga... ja. En nyckelpiga. Sen blev jag förbannad och förklarade att om dom inte slutade bråka om nyckelpigan så får dom inte se på film i eftermiddag (en jääävla chansningen där för jag skulle väl avlidit om jag inte fått en filmpaus under dagen). Då blir dom små glinen sams och bygger ett hem åt nyckelpigan. Vad händer sen då? Jo när bussen kommer vill dom inte gå på för dom bygger ett hem åt den där förbaskade nyckelpigan. Så då får jag ryta till och bli en av dom där morsorna som jag själv föraktar när jag hör dom ryta åt sina knoddar på stan. Jag hade inget val dock. Jag trodde aldrig i hela mitt liv att en nyckelpiga skulle göra mig upprörd. Nu ligger iaf småttingen och sover, jag sitter i telefonen vartannat och blir uppbokad på extra jobb och dom äldre krabaterna kollar på en jäääääätttelång film. Cissi glad.

Inga kommentarer: