tisdag 22 november 2011

ja. då kom dagen jag fasade för. dagen då lilltjejen ska sluta med blöja. fan. jag har 4 veckor kvar, kunde dom inte väntat.
lillbruden bajsade iallafall på sig under min vakt idag, mitt under middagslagandet.
först kissade hon på sig. bytte kläder. sen när vi är i köket så ställer hon sig mot en dörr och tittar på mig lite sådär halvskämmigt. sen utbrister hon: Cissi i want you. (så säger hon när hon vill gosa och kramas) så hon spriner mot mig och ju närmre hon kommer desto påtagligare blir bajsdoften. det var fan bajs ÖVERALLT. sen ska kläderna av. bajs över-jävla-allt. golvet, mina händer, hennes ben, hennes fötter. jag satte henne i duschen och där fick hon sitta. sen slängde jag kläderna.
sen kom mamman hem och jag säger till henne: when she's doin a poo under my watch i will throw away her clothes, no way im cleaning them by hand.
det var helt okej. så nu kan hon skita bäst hon vill.

1 kommentar:

Zarkel sa...

Bra att du lär sig så kan du få ta hand om Nova när det är dags att kasta blöjan. ;)