måndag 7 november 2011

lista.

vet inte vad jag ska skriva om längre så jag snodde en lista av Sofia.

1. Hur mycket pengar har du på din mobil?
vet inte. tankar på 10 pund och messar sen gratis en månad.

2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
Massor av goa kyssar.

3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Jag har bara spenderat mer än två timmar med mig själv. Älskar måndagar, det är jag och huset.

4. Hur lång är du?
169 cm.

5. Vilken är den senaste filmen du sett?
Fear and Loathing in Las Vegas.

6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
an answer phone message was left for you.

7. Vad har du ätit idag?
stekt ägg till frukost, soppa till lunch och mackor till middag.

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
har varit gifta sen 1996.

9. När såg du senast din mamma?
i september eller om det var oktober när familjen var i London och hälsade på.

10. Icke godkänt i något ämne?
Nej.

11. Mvg i något?
Några stycken.

12. När vaknade du idag?
06.45

13. Vilken är din favoritplats?
en tyst äng under en bar himmel.

14. Vilken plats föredrar du minst?
Överbefolkade platser.

15. Vart tror du att du befinner dig om 5 år?
När jag är 28 år så befinner jag mig någonstans i Storbrittaninen och pluggar på Universitetet.

16. Hur stor är din säng?
King Size.

17. Vad sover du i?
linne och trosor.

18. Hur många kuddar har du i sängen?
3. Använder ingen.

19. Var bor du?
Mill Hill, London.

20. Tycker du om kinamat?
Bästa maten.

21. Tycker du om kaffe?
Jag är ingen beroende människa. Jag drack kaffe i en vecka konstant sen tog det slut på soya mjölk så min kaffekarriär var över.

22. Vad dricker du helst till frukost?
Te och kopiösa mängder vatten.

23. Kan du spela poker?
Ja.

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
Ja, nån enstaka men dom flesta fyller år dagarna före eller efter mig.

25. Vill du ha barn?
Ja, när jag är 30+.

26. Kan du några andra språk än svenska?
tyska och engelska.

27. Har du åkt ambulans?
Ja. När Jonas kollapsade och inte vaknade upp även fast jag tog monstergrepp om hans juveler.

28. Föredrar du havet eller en bassäng?
havet är fascinerade för det är så jävla läskigt. men jag går inte djupare än till under knäna. bassänger är fulla med mens, barnkiss och pubishår. usch.

29. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder vilket ironiskt nog är det jag spenderar minst pengar på för tillfället. Böcker då.

30. Äger du dyrbara smycken?
Haha, fan heller.

31. Kan du rulla med tungan?
Ja.

32. Vem är den roligaste människan du känner?
Men man kan ju vara rolig på olika sätt. Mathias och Elin har jag alltid sinnessjukt roligt med.

33. Vad har du för ringsignal?
gamla hederliga nokia signalen.

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Mamma har nog.

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min soffa.

36. Kan du byta olja på bilen?
Vet inte ens vart i bilen oljan finns. under motorhuven kanske?

37. Vilken var den senaste boken du läste?
Survivors. True Stories of the Children in the Holocaust.

38. Dansar du i bilen?
nej?

39. När var du i kyrkan senast?
I somras på Amandas dop.

40. Hur många hål har du i öronen?
2 st.

41. Har du någon piercing?
Nej, tagit ur alla.

42. Har du någon tatuering?
två.

43. Har du provat droger?
ja.

44. Röka eller snusa?
röka.

45. Har du Flickvän/Pojkvän?
vet inte.

46. Vad är ditt mobilnummer?
----

47. Vad ska du göra ikväll?
sovdags snart.

48. Har du några syskon?
två systrar och en broder.

Inga kommentarer: