tisdag 6 december 2011

åhh. när man sitter i familjesoffan och småpruttar för ingen är hemma och så ba dundrar föräldrarna in genom dörren och man flygger upp och liksom svischar med filten för att fort få bort den där fislukten man får av att ha ätit för mycket ost...den som hänger i luften pinsamt länge.

irriterar mig på att vi har SKY men sky kanalerna funkar inte. det är väl typ som att ha Viasat men viasat kanalerna funkar inte. oh så varje gång jag vill titta på ett program som jag tycker om så är det alltid SKY kanalerna och så kommer den där irriterande skylten upp: there seems to be a problem bla bla bla. call SKY bla bla bla. och jag ba vill ringa SKY men jag har ingen befogenhet för jag heter inte Scott Haber. och alla andra kanaler visar bara SKIT:

Oh ja. jag är på bättre humör nu. ovanstående är bara en dos av min vardagliga bitterhet, den som INTE kostar mig massa energi. nu ska jag få gråta ut på en mans axel och beklaga mig över dagens stora händelse. älta? JA, jag är sjukt förvånad, föbluffad, chockad och extrem besviken på hur självisk någon kan vara. då får man älta. jag antar att jag förväntar mig att nån ska komma med en logisk och A-HA förklaring till mig. det kommer aldrig ske. imorrn är den ny dag. jag tar nya krafttag då.

Gonatt.

Inga kommentarer: