torsdag 15 december 2011


mellanlandar i soffa mitt uppe i allt. om 5 dagar åker flyttlasset till East Finchley.
jag kan inte beskriva hur mycket jag längtar! jag är så trött på hur folk i detta hus försöker komma undan med saker. visst familjen har varit underbar och fantastiskt mot mig, men deras lathet har reflekterats på mig. dessa, så kallade, vuxna människor stökar ner runt om sig som små barn och förväntar sig att jag ska städa upp efter dom.

jag ska lägga mig i en ny säng. jag ska stoppa in nyckeln i en annan dörr och vrida om och kliva in i ett hus där ingen har några sjuka krav på mig. jag kommer inte behöva städa tre dagar i veckan, eller stryka fem ton kläder. 5 jävla dagar kvar. jag räknar dagarna, timmarna, minuterna och sekunderna.

ikväll bär det av till en vän för lite juldrinkar och mysigt umgänge.

Inga kommentarer: