tisdag 31 januari 2012

for nagra natter sedan, efter mitt forsta morgonpass, (da man sover typ 1 timme innan jobb pga av att man maste upp sa tidigt) sa hade jag efter jobbet varit nere i city med malin och shoppat. Efter 17 (waaaaaaaay past bedtime) rorde jag mig hemat for jag var sa sanslost trott att jag trodde jag ska svimma. nar jag kom hem var det tankt att jag skulle ata middag innan sovdags eftersom jag inte kakat sen frukost runt 8 pa morgonen meeeeeeeeeeen nar jag vred om nyckeln i dorren till mitt hem sa kunde jag knappt sta pa benen sa jag tog av mig mina klader och det sista jag minns ar att jag ser sangen sen somnade jag nagonstans i luften med kroppen pa vag mot sangen.
och sa drommer jag en jatteintensiv drom om pizza, formodligen for att jag var dodshungrig. jag ar pa en pizzeria och bestaller drompizzan och sa minns jag hur jag smetar pa tonvis med vitloksdressing och sen vaknar jag av att nagon stirrar pa mig och dar ligger jag med sarade ben och armarna utstrackta med munnen pa vid gavel och dreggel som forsar ur munnen pa mig och later: mmmmmm.... och sa star en av roomisarna dar med en blick som sager: vem ar den dar fula ackliga bruden...... OCH VAD GOR HON I MIN SANG.

man kan ju inte alltid vara pa topp liksom.


man kan inte alltid vara pa topp

Inga kommentarer: