fredag 17 februari 2012

ehehehehehehee.

sa. nu har jag bestamt mitt liv. jag har bestamt vad jag ska studera. och dessvarre maste jag plugga Matte B innan, sa jag har sokt en komvux kurs som jag ska lasa pa distans. sen till varen soker jag in pa programmet, ocksa pa distans, eftersom jag vill vara fri som en fagel och inte binda upp mig i en stad i minst 3 ar sa blir distans bra, dock maste jag ha nagon som slar mig i roven med en piska dagligen for att halla fokus pa pluggandet men det ska jag fan klara. oj, vad det kanns bra, men att jag maste vanta vanta vanta kanns skitjobbigt. JAG VILL INTE!

det varsta ar att kommer jag inte in sa kommer jag bli sa javla besviken att jag dor. jag kommer grata blod och tycka att mitt liv ar over, och soka om tills jag kommer in. for jag ska komma in pa det dar javla fittprogrammet!!!!!!

annars har jag varit vaken sen 6.30 da karln gick till jobbet. jag vantar pa att klockan ska bli sapass mycket att jag kan aka till brent cross och handla lite nodvandigheter. jag ar ledig och gar upp 6.30. sla mig!

Inga kommentarer: