fredag 10 februari 2012

jag kan inte med ord forklara.

hur svinigt ackligt javla kallt det ar i London! det ar lika kallt om jag star naken ute som om jag har tre lager trojor och fem ton jackor, mossa, strumpor, kangor. lika javla kallt. och hur kallt ar det? jo, -5. det ar san fuktig kyla, det gar rakt in i benen. jag trodde nat var fel pa mig men haromdagen kom Karina och slangde ur sig: -5 har ar som -30 i Sverige och det stammer, minus denna penetrerande kyla som finns har. minns forra aret nar jag akte hem till sverige och det var -1 i London och -25 i Sverige, jag fros ju inte nar jag steg av planet i Sverige land om man sager sa.

men men. imorrn tar jag med mig packet till Birmingham, vi ska se Justice och sen hitta nan nattklubb att harja pa tills klockan slar 5 pa morgonen da bussen tar hos tillbaka till London. om det inte borjar snoa vill saga for da kollapsar allt som gar pa rals, och hjul for den delen.

Inga kommentarer: