lördag 4 februari 2012

njuter av ensamheten i lagenheten pa Market Place. Karlarna ar ute och barsar och jag sitter framfor datorn och dricker ol i vantan pa att folket fran jobbet ska sluta sa vi kan ga ut och dansa. sa fort jag ar ensam hemma dundrar jag pa metal. karlarna far val en hjartattack om jag spelar sant "oljud" nar dom ar hemma. mesar.

blivit mycket party denna vecka, jag har ju blivit ovan, men jag har bara jobbat 3 pass denna vecka sa jag kor all in sa jag kan jobba arslet av mig sin utan att behova tanka att jag aldrig far ga ut.

var senaste fest med jobbet resulterade i att en missade sitt flyg till spanien och 3 ringde och sjukanmalde sig, sa Karina, som ocksa var med pa festen, stallde upp och skulle aka in och jobba men sen borjade hon kaskadspy. sen fanns det inga som ville jobba langre. resten som, inte sjukanmalde sig, eller var lediga, forsov sig minst 2 timmar. kaos.

Inga kommentarer: