onsdag 11 juli 2012

samst pa att uppdatera blogg.com? Har man en iphone oppnar man sallan garna en megaklump till dator med tre minuter batteritid utan sladd som ar lanad fran pojkvan. jag har iallafall fatt mitt feta arsle ur vagnen och sokt nytt jobb, redan fatt en intervju bokad tills pa fredag. fan vad skeptiskt man kanner sig, kanske gar man fran ett helvetes kaffejobb till ett annat och hon som ringde hade gnallig amerikansk dialekt. kommer jag lata som henne snart? sa kanslig som jag ar med dialekter. ett sjukt sammantraffande ocksa. for nagra manader sedan, nar bo-ihop-med-fem-kollegor stod pa tapeten och vi akte till old street for att kolla lya sa tog vi alla en kaffe pa ett grymt haftigt independent cafe, "vilken drom att jobba har" tanke jag da. man har sina privata klader och deras slogan ar typ make coffe and sex. sa igar nar jag sallar skitjobb pa gumtree hittar jag en annons det foretaget lagt ut. Niclaz fick i uppgift att slanga ihop ett grymt CV med en cool bild. jobbet ar sokt, men annonsen var typ 5 dagar gammal sa oddsen ar sma. jag ber nagra kaffeboner och hoppas att min hatt bild gar hem.

Inga kommentarer: