onsdag 18 mars 2009

Gratistoaletter

Ett överflöd av gratistoaletter tack!

Jag är den där jobbiga tjejen som vart hon än befinner sig och i dom mest opassande situationerna kläcker ur sig jag måste kissa. Den där jobbiga lilla snorungen som rycker i mammas arm och kvider jag håller på att kissa på mig mamma. Suck.
Idag när jag skulle bege mig på sightseeing i gamla stan hinner jag knappt stiga av tunnelbanan innan kissblåsan är sprängfylld. Då jag inte tog med mig några pengar så slutade min resa abrubt och resluterade enbart i en tunnelbaneresa från Brommaplan till Gamla Stan och tillbaka till Brommaplan igen. Sing Halleluja.

Så nu sitter jag här i Bromma, i min begagande fåtölj, ensam, fylld av tristess medan solen gassar utanför fönstret och fåglarna sjunger in våren. Det som väntar mig nu får helt enkelt bli samma nöjen jag underhåller mig med en kall vinterdag, hänga på mtv.com och glo The City och The Hills. Patetiskt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kom till Uppsala, här händer grejor! Öppet hus i parkerna t ex.

Anonym sa...

"Jag måste kissa" är nog en av dina mest annvända meningar! men det är lite du och någonstanns borde vi vänner börja planera dina kiss stunder bättre se till att du gör det innan vi går ut och så :D och sen planera in kisspauser så det inte uppstår missöden ! hahha bäbiscissi :P

Jack Sparrow sa...

Hmm,inte patetiskt men låter en liten smula ensamt,dags att dejta och hitta lite vårkänslor? Ha det bra,hoppas att du hittar en True Necromance-Nec.