onsdag 22 juli 2009

Long kiss goodnight

Jadå.

Blev nyss uppdaterad om senaste informationen gällande hulstfred. Skräckinjagande, tårdrypande, och självmordsframkallande nyheter till alla festivalälskare därute. Tydligen har dom gått så mycket back att dom med största sannolikhet lägger ner. BAH!
Det enda som dämpar min hjärtesorg en gnutta är att jag kan tänka tillbaka och minnas min förmodligen sista hulstfredfestival med glädje. Aldrig förr har jag slitit ut mig så hårt det första dagarna som hultan 09 och aldrig förr har jag haft så kul på en festival som denne och då bortser jag inte från det faktum att jag blev rånad på all skit jag ägde, åt som mest en pizzaslize och fem pastastrån på fem dagar och spydde upp inälvorna och gamla matrester som fastnat i min ruttnande tolvfingertarm dagligen. Våra galna upptåg eller timlånga skrattanfall övervägde med stooooor marginal gott folk.

Annars? Jo, kissies.se 18-åriga plastbimbobruden med ett sämre vokabulär än min 11-åriga lillebror och som får blondinbellas blogg att framstå som en fis i rymden (och det var inte en komplingmang å kissies vägar må jag lova)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej syrran,

Tycker du ska visa din blogg för olika tidningar så att du kanske kan få skriva för någon tidning. Du skriver underhållande och bra ju.

Kram Sofie