lördag 25 juli 2009

offentlig urinering

Whooopsiedaisy. Jag känner en tjej som under stark alkoholpåverkan tömde blåsan på t-banan igår... va? Jag? Haha, skulle aldrig falla mig in! Lala!
Sen råkade jag på något vänster skada handleden på vänsterarmen, en konstant pulserande mycket påtaglig smärta driver mig till vansinne.
Vakna upp klockan 1 med en stark kebablukt liggandes över mig. Javisst, jag och Johanna slafsade i oss en rejäl fettomåltid och lurade oss själva att vi skulle kunna hålla oss vakna en hel film. Yeah right Sherlock!

Nu sitter jag updressad till hakan, med en blomma i håret, knallröda läppar och en pennkjol som bildar dom där helt fantastiska bilringarna när man sitter ner. Likt en klimakteriekärring viftandes med en tidning i ansiktet och svettas kopiöst väntar jag på det där lilla samtalet som skall föra mig till Kista och ytterliggare en dag av festligheter!

Ni stackare där ute som ännu inte lyckats få avnjuta Kings of Leon, GÖR DET! Only by the night heter skivan och den är grym.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med om att Kings of Leon är jätte bra.

Kramis Sofie

fia sa...

okej, det var rätt tragiska saker du skrev men fan vad roligt haha ;)