tisdag 4 augusti 2009

Pah, pah, pah poker face.

Johanna och jag är nyss hemkomna från ett biobesök och idag var det baksmällan som stod på tapeten. Jag kan ju säga som så att min mage imorgon kommer efterlikna en tvättbräda. Från sekund 1 tills eftertexternas slut kved vi av skratt, likt resten av biobesökarna. Mina kvinnor, släng er i väggen för deras minst bisarra fyllehistoria är sjudubbelt värre än vår värsta, och då kan jag meddela er om att vi har en del sinnesjuka fyllehistorier i baggaget.
(och nej, jag kan inte riktigt komma på hur man stavar baggage, även fast jag själv är stavningsnörd och vill spränga skallen av alla individer som stavar fel...)

Kan ju meddela att gårdagen spenderades framför scenen på Gröna Lund dansandes till Lady Gaga. Vilken kvinna, hon har tamifanimej all rätt att kalla sig kvinna. Jag och Märta stod relativt långt fram och gladde oss åt det faktum att de flesta i publiken inte var äldre än 14 år och korta som små hobbiter vilket gav oss en fantastisk utsikt rakt in i Lady Gagas fantastiska bakdel som hon blottade iklädd enbart trikå med stringtrosor. Oohlala. Den kvinnan får mig att vilja bli lesbisk på heltid.

Inga kommentarer: