torsdag 3 september 2009

medusapiercing

Jag och Johanna fick för oss att en piercing vore på sin plats... Jag var inte ett dugg nervös utan fick tjata ihjäl Johanna så rösten försvann för att hon skulle pierca tuttvårtan, men hon banga. Sen helt plötsligt stod vi där, på Eaststreet och skrev på ett papper där det stod miljoner saker om förpliktelser bla bla bla.. Och vips så blev det hela på riktigt. Jag hyperventilera och skaka som ett barn, men inte fan gjorde det ont. Lite småobehagligt när läppjäveln spräcks och knastrar så där konstigt.
Stränga order från piercaren INGEN ALKOHOL.. "Nej gud nej, jag ska sköta den som en gud", med malin i åtanke som med samma piercing som mig fick operera bort sin på sjukan pga av vanvård och jag tänkte fan inte hamna i en sjukhus säng nedsövd och eländig.
Tre timmar senare sitter jag och brudarna på Anchor och sveper drinkar och kedjeröker (JAG FESTRÖKER BARA SÅ INGEN JÄVLA HETS NU VA!!!). Jag är en katastrofal kund!

Förlåt mig fader för jag har syndat!

Inga kommentarer: