tisdag 15 september 2009

rammstein

Håll i hatten nr 1: Jag fick en smärre chock när handelsbanken finans skickar hem en räkning på 57 öre. Tur att man fallit för samhället nymoderniteter och har internetbank, blir ju väldigt komplicerat att sätta in 57 öre i kontanter på deras bankgiro. Eller?

Håll i hatten nr 2: RAMMSTEIN KOMMER TILL SVERIGE. Det blir till att köa i timtal för att komma över biljetter till årets fucking händelse 2010. Bombastiskt.

Håll i hatten nr 3: Har anmält mig till 5 kurser på Göteborgs universitet; tyska, ungdomskultur, historia, grekisk mytologi och musikhistoria plus att jag sökt ett journalistprogram på ett internat alá Hogwartsstil. Problemet är att jag vill läsa allt. Hoppas jag bara kommer in på en kurs så jag slipper sitta i valet och kvalet.
Så i januari är det dags för göteborgsflytt med Malz och Kål. Halleluja!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fan va underbart syrran! Då är det bara två timmar med tåg mellan oss :) Jippie!!!!! DÅ måste vi ses.
Kramis

. sa...

JAG VET!!!!!! Då kommer vi kunna ses hur mycket som helst ju, helt underbart!

Anonym sa...

Iaf mkt enklare att ses då, och utan att behöva planera en massa. Nu yar ju bara resan för att ses typ 9 timmar. Saknar dig :(

. sa...

Ja men eller hur! Två timmar vs 9 är en radikal skillnad.
Saknar dig också. Ska hälsa på dig såfort jag kommit tillräta därnere.