tisdag 15 september 2009

Imorgon vankas det tidig uppgång och fart och fläng tillskillnad från min annars för tillfället stillsamma vardag (om man räknar bort utgångarna). Detta medför att vara vaken kl 00.30 denna måndagsnatt är att vara vaken för länge, men jag kan inte förmå mig att hoppa in i duschen och svettas ut alkoholen ur mitt blodomlopp för att sedan lägga mig i sängen och drömma mig bort några timmar. Nej, jag orkar inte. Jag skjuter fram sänggåendet några timmar och tittar klart på Magnolia som rullat i 15 minuter utan min uppmärksamhet. Det verkar bara vara massa skrik hittills. Mitt huvudvärker och det var nu 1 månad sedan jag skulle ha ringt doktorn angående min mage. smärtan iakktar och jag bryr mig bara mindre. skjut mig någon? eller ge mig en spark i röven.

Inga kommentarer: