onsdag 16 september 2009

schweinflu

har ju finbesök från Mora av Zara hela veckan ut, dessvärre har både hon och jag lyckats bli sjuka, över samma natt. Vi hoppas än en gång att det är svininfluensan så vi får skiten överstökat. Jag har mest orolig över min meduza, oläckt hål i ansiktet och högfeber är en fruktansvärt dålig kombination. Så mellan sovintervallerna tvättar jag hektiskt min piercing för att den inte ska svälla upp och må dåligt. Och jag som var så glad att jag skulle få byta till en mindre stav idag, men icke.

5 kommentarer:

mia sa...

hej den ska nog ligga någonstans i garderoben. hör av dig nån dag när du är i stan så kan du få den!

Mikaela sa...

har du piercat dig? vart då=)?

. sa...

Japp det ska jag göra. Har du samma gamla nr eller?

. sa...

meduza, överläppen... glömde jag säga det eller:P

. sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.