onsdag 7 oktober 2009

Phone House.

okej, jag och jonas smög runt på uppsalas gator i jakt på någon pälskrage till mitt lilla modeorakel. Vips, jag är några hundra fattigare när jag hittar ett par söta tygstövlar för 100 kr, ett par kängor (tydligen värda el mucho på marknaden) för 120 kr och en blommig 70 tals skjorta :) Resan slutar inte där. Jag sniffar till mig en mobilaffär (phonehouse) och står och andas in den härliga mobildoften när en försäljare kommer fram och berättar om massa telefoner hit och dit. Far åt pipsvängen vad den karln kunde sin sak. 1,5 timme senare har jag en ny mobil för X kr, nytt abonnemang och så fick jag gratis prylar till mobilen för flera tusen. Jag förstår inte riktigt vad elektronikprylarna är till för men Jonas ögon blev stora som hus och han började dregla som ett lejon över ett stycke köttbit när han såg vad jag blev tilldelad.
Cissi är en mycket glad Cissi. Och nu har jag ett fast pris på min telefonräkning och kan ringa HUR JÄVLA MYCKET JAG VILL!!! Så akta er.. Cissi är hänsynslös gällande mobilsamtal numera.

Inga kommentarer: