söndag 14 november 2010

definition onödigt bakfull.

punkterar upp gårdagens bravader och hur man INTE beter sig.

(trots ihärdig bakfylla bestämmer sig jag och jenny oss för att drcka öl)

* häver i oss shots, drinkar och öl på alldeles för kort tid.
* blir snorpackade på en timme och tar taxi hem.
* vi är för packade för att veta hur man tar ut pengar på en bankomat. (vi trodde dock att jenny hade slut på pengar).
* taxichauffören får reda på att vi inte har råd med taxi och kastar ut oss vid en mack ute i fucking nowhere.
* jag sätter mig i ett buskage och kaskadspyr jägermeister, sura drinkar och öl.
* jenny raggar skjuts.
* vi inser att vi är ute i ingenstans och ringer Matte i Sverige klockan fem på morgonen och ber han föra över pengar.
* jenny får hjälp med att ta pengar från bankomaten och ser att hon inte är pank.
* jag fortsätter tok spy.
* en indier är snäll och skjutsar oss till new cross.
* indiern skjutsar oss till New Cross Gate. Jag kliver ut ur bilen och börjar gå mot stationen med en tjej jag tror är Jenny.
* Jag pratar med "Jenny".
* Jag spyr.
* "Jenny" vänder sig om och fräser: vafan håller du på med? förföljer du mig?
* Det går upp för mig att "Jenny" inte är Jenny.
* Jag vill ta livet av när jag inser att Jenny ä borta.
* Jenny har min mobil.
* Jag är pank.
* Jag är i London.
* Jag tvingar en kille att låna ut sin mobil så jag kan ringa min mobil som Jenny har.
* Jenny hittar mig.
* Vi kommer till boendet och vår säng utlånare Lisa är inte hemma.
* Jag skickar ett mess till Lisa med texten: we're fucked.
* jag spyr.
* vi fyllerkäkar i lisas kök.
* jenny däckar och orkar inte gå upp och ta bussen till flyget.
* jenny köper ny flygbiljett för 1700 kr.
* jag berättar för Jenny hade det kostade henne 1700 kr alltför att få 4 timmars mer sömn.

jag mår dålig. jag vill aldrig mer dricka.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahahahahahahahaha!!!!!!!