måndag 15 november 2010

fan. vädret passar inte mitt humör idag. är lika med en grinig och lynnig cissi.
är det skinande sol ute vill jag vara på topphumör och vaknar jag och mår skit så ska det regna.

jag lyckades somna in runt två snåret i natt. ett par timmar senare vaknar jag och ser en gigantisk ( läs: GIGANTISK) spindel i taket. Innan jag ens fattar det själv har jag flygit upp som en stucken gris ur sängen för att tända taklampan. i cirkus 30 minuter letar jag efter en denna enorma spindel och flippar nästintill ut ( läs: jag övervägde att väcka föräldrarna). efter febrilt letande klockan 5 på morgonen inser jag att denna spindel jag såg var en hallucination och bestämmer mig för att det är dags att försöka somna om. taklampan får dock vara tänd och jag stirrar i taket i ytterliggare 30 minuter innan jag somnar in.

jag är trött, grinig, tjock och förbannad. soljävel: GÅ I MOLN.

Inga kommentarer: