lördag 29 januari 2011

har sjukt mycket inspiration att skriva massor massor massor. på engelska också. så bloggen blir lidande.

igår träffade jag fabulous Luca som är min största inspirationskälla att skriva. Han pushar, läser och ger feedback. Igår slog vi våra kloka huvuden ihop och bärsade i Soho. Han lämnade mig över mig till förra helgens krogragg runt tolvsnåret vid en ascool underground pub i en liten gränd som skrek RAPE ME! Men med bastanta karlar vid min sid överlevde jag. Sitter nu och grubblar på fenomenet minneslucka due to alcohol abuse. Både förra helgen och denna helg har kvällarna bjudit på en minneslucka vardera. Denna minneslucka äger alltid rum i taxin. Jag minns aldrig taxiresorna. Varför väljer min hjärna att radera taxiresorna ur mitt minne, enbart?!
Jag letar efter en nål i en höstack här eller en fis i rymden för frågan kommer aldrig få ett svar. Nästa vecka ska jag bannimej minnas taxiresan. BANNIMEJ!

Inga kommentarer: