lördag 29 januari 2011

varför måste alltid kvinnan spela rollen som hon-som-förstör-det-roliga i filmer? Är kvinnor sådana i verkligheten? i sådant fall blir jag kräkfärdig. Är kvinnan alltid the party ruiner och männen de omogna eller har filmskapare bara en tendens att stereotypknulla alla kvinnliga fruar i filmer?
om det nu tillhör vanligheten att det kvinnliga könet måste ta sig an den ansvarsfulla rollen och männen får alltid vara den som inte bryr sig hur kommer det sig? Jag har inte växt upp i en sådan familj så det kanske är därför jag är så ovetandes om detta. jag hoppas alla kvinnor därute slutar ta livet så jävla seriöst, vi ska all dö i slutändan så varför inte ha lite kul på vägen.

nu kommer jag få en bitchslap eller en brödkavel uppkörd i röven av ett gäng feminister. men feminister tar också livet för seriöst så ni kan också sluta vara the party ruiner. ( jag pratar om extrem feminister och inte gamla hederliga sådana)

Inga kommentarer: