tisdag 4 januari 2011

sicko

på nyår satt jag och sara hemma i judehuset och smockade i oss tacos och massa annat skit. klockan tolv haffade vi champagneflaskan och promenerade mot bron som skulle ge oss utsikt över hela london. njae, blev inte riktigt så, men en utsikt blev det och champagnedrickande. sen gick vi hem och sov.

på lördagen bestämde vi oss för att gå på bio. det blev utgång för hela slanten istället och barrunda i Camden. efter några öl för mycket fick jag en av mina sedervanliga "jag måste hem" anfall och lämnade sara att ensam ta sig an camden. innan jag hoppa på N5an köpte jag ett junkfood mål på nån turkkiosk. ensam på bussen slafsar jag likt ett svältande afrika barn i mig maten med mina händer då gaffel/kniv glömdes i kiosken. detta junk food mål var en traditionell fish and chips med tillhörande sås. folk skrattade åt mig på bussen då jag trycker i mig maten med hela knytnävar i käften och fish&chips sås rinnades ur munnen och ner på kläderna. med halva knytnäven i käften och med ögonen i kors vänder jag mig mot de skrattande åskådarna och utbrister: stop staring, i forgot the fork okaaaay?!?!? och så slickar jag av fingrarna efter det. dom slutade inte skratta och jag slutade inte äta förrän varenda pommes och saltkorn var inne i käften på mig. när alla föda var slut slickade jag av tallriken och mina fingrar.
jag kan fan inte ens skämmas åt mitt beteende för det är så jävla patetiskt och roande. det var iallafall sista gången jag fyllekäka på bussen. förhoppningsvis.

nu är jag monstersjuk och ska ta en powernap. hejhå.


Inga kommentarer: