måndag 10 januari 2011

Jahaaajaaaa!

Jag skriver inget för det känns inte som jag har något vettigt att komma med eller så är det för personligt att det kommer inte längre än till utkastet eller dagboken.
Tråkiga är att Sara har bestämt sig för att åka hem till swedenland för att ta tag i skola så jag blir ensam kvar här nu. Alla flyr Englandet. Jag måste ut på kompis-hunt snart, för att sitta och ruttna i mitt rum kommer inte att hända. Jag längtar tills Camilla kommer tillbaka, minst 2 månader kvar. Om du läser detta Camilla: kom hit så fort din Asientripp är klar. Jag saknar dig alltför mycket!

Jaja. Jag och Sara tog en tripp till Soho och festande med the queers och dansade natten lång i helgen. När puben stängt ska vi försöka bege oss hem och vips så svischar en buss förbi som turligt nog är bussen som skall ta oss hem till våra varma sängar. Jag har alltid turen att trots att jag befinner mig på fel ände av stan så dyker alltid en buss upp som tar mig hem. Eller så vet jag vart bussen går ifrån men när dom tillfällena dyker upp blir jag plötsligt lat och tar taxi. S.u.c.k.

Inga kommentarer: