tisdag 1 februari 2011


än en gång har mitt sinne fastnat i ett tomt jävla limbo. mitt känslosystem har pausat och allt jag gör sker på automatik. det är som att hjärnan någon gång i månaden kopplar på autopilot och bara låter mig agera på rutin. eller så har jag bara extrem ångest över att jag har huset för mig själv i tre dagar, över en helg. jag är ledig hela helgen OCH ingen är hemma. dubbelmacka av ångest.jag måste alltså låtsas att jag har så mycket vänner att jag kan supa två dagar i rad. det är ju självklart inte alkoholkonsumtions tvång på veckosluten MEN ska jag bemästra ett tomt jävla hus ensam behövs det alkoholflöde i mitt blodomlopp.
visserligen hittar man alltid nåt jävla rövartåg att bege sig ut på mitt i natten men bara för att jag KAN så kommer det inte hända. typiskt.

min blogg börjar utvecklas till en ångestdagbok. så jag återkommer när jag har lite gladare tankar att dela med mig av.

Inga kommentarer: