lördag 26 februari 2011

forgive them even if they are not sorry

ångest.
ikväll låter jag flashbacks från gårdagen plåga mitt bakfulla huvud. jag festade med ett gäng karlar och skulle prompt berätta hur coola dom var, ha armbrottning över bardisken för att visa hur okvinnlig jag är och betala för alla ölrundor. jag blir numera full på ett glas vin i princip så jag måste lära mig dricka med måtta. fan att bara vara med karlar gör mig så uppmärksamhetskåt att jag får betala ett högt ångestpris dagen efter. men jag hade jävligt kul så det får väl vara mödan värt.
bakfull och eländig tog jag samma gamla vanliga lördagsrunda på vägen hem från bortaplan till brent cross. skulle köpa ett par jeans och ställer mig i kön när jag ser en snygg jacka. alla ölrundor hade lämnat ett stort hål i plånboken så jag fick välja; jeans eller jacka. eftersom jeans är vad jag behöver mest så tog jag jackan. så nu har jag väl 40 par jackor. eller nåt.

Inga kommentarer: