tisdag 8 februari 2011

idag är en sån där dag då man önskar att man inte levde och de sista man vill då är att tjata på massa snorungar som inte lyssnar på vad fan man säger. men dom är i skolan nu tack gode gud. bara lillan som är kvar hemma och hennes sätter jag framför teven så jag slipper få nåt jävla utbrott där jag inte kan ansvara för mina handlingar.
min kängor gick sönder imorse, när kylan kom tillbaka, så nu får jag dras med ett par sketna tygskor som det är hål i sulan på dvs om det regnar så blir fötterna dyngsura och det här är fucking england. det regnar varje jävla dag. tog med mig tre par jeans till englandet, och det enda paret som det inte var STORT hål mellan bena på blev det ett stor hål mellan bena på igår. Samtidigt som alla mina kläder får mystiska hål i sig. Så jag har inga hela kläder eller skor. så mitt i allt tar mitt smink slut, så jag har ingen mascara, foundation eller nåt alls och inte fan har jag ett korv öre heller. nu låter jag som en ytlig materiell gnällspik men det skiter jag i. nu ska jag dra nåt gammalt över mig och försöka att inte tänka på min miserabla livssituation. alla kan dra åt helvete idag.

Inga kommentarer: