onsdag 2 mars 2011


att ha moster och kusin på besök i england känns som en detox. allt skit får ramla ur en som en påse bajs och ny energi fylls på. imorse när jag vaknade hade jag överflöd av energi, lust och ork. jag har pysslat i hemmet hela dagen och jag har inte slutat le.
nu sitter jag i finmundering och sminkad upp till ögonbrynen och inväntar klockslag 18.00 då jag får springa till bussen mot tottenham court road och fylla på med lite mer positiv energi i form utav, moster, kusin och musikal. vi ska se we will rock you.

sen måste jag informera om att jag börjat kolla på Glee och är helt fast. Varenda ledig minut slänger jag på ett nytt avsnitt. det är tacky, cheesy men så jävla roligt och bra. jag skrattar åt det roliga och åt det töntiga. jag skrattar högt. ha ha ha.

Inga kommentarer: