tisdag 1 mars 2011

helg hela mars tack.



just denna månad vill jag inte ha veckodagar eller jobb. jag vill ha helg. imorgon ska ha träffa moster och det blir We Will Rock You musikalen någonstans vid West End. Efter det vill jag ha helg. Fredag, dans, öl, glamour, barnfritt, FEST!

I övrigt så resulterade söndagens sömnlösa-feberhets-monsterillamående-natt i att jag igår somnade runt 7 tiden, före alla barnen, till och med 1 åringen. Jag vaknade 06.30 imorse pigg som en jävla mört. Jag hade planerat att hoppa in i duschen, sminka mig och faktiskt inte se ut som ett trollmonster denna arbetsdag. Men så slår dumslint skallen igång: 45 minuter behövs ju inte. du kan ju ligga och dra dig i sääängen en kvart åtminstone. Jomentjena. 40 minuter senare plågade jag en sjukt trött cissi ur sängen. alltför att få snooza, trots att jag inte behövde det. Suck!

Inga kommentarer: