måndag 28 mars 2011

haha. jag var på en såndär date för någon vecka sedan och fick den dummaste/roligaste frågan ställd till mig: what did you do on September 11th 2001?
jag skratta i en timme innan jag lyckades lugna ner mig. sen började karln ifråga att berätta någonting och jag började hänga med lite i konversationen och tog efter ett tag över helt. han stirrade på mig medan jag babblade vidare och hans ansikte såg mer och mer ut som en frågetecken och tillslut slutade jag prata och fråga varför han såg så frågande ut och jag får till svar: what a fuck are you talking about?
det visade sig att han pratade om äpplen och jag pratade om jordbävning i Japan, typ.

om ni undrar hur man uttalar terrible i englandet så uttalas det: Täiböu
namnet Kirk uttalas: Kök (asså inte scchööök utan KÖK)

hejdå

Inga kommentarer: